Mikael <3

Wäw silken seg dag. Iof kollat tre filmer, myst & lite mer ;)
Men ändå, vill skaffa mig ännu en hobby haha ibland gör jag massor ibland ingenting.

Iof min hobby är min älskling. Han är helt facinerande
Just nu:
hej älskling!
Hej
Kolla jag kan göra armhävningar, jätte många!

Så guppar han upp och ner i sängen med armarna på golvet svårt?

Så kan han börja as garva och säga :-Vad gör jag?
Nu lekar han stålmannen och skriker Yes även sjunger och as garvar när han fiser.

Han är nästan alltid facinerande speciellt om man lekar att man inte tittar då gör han skit roliga saker. Skum kille.
Men han är bäst han är mitt allt, min bästa vän & min fantastiska pojkvän. Han stöttar och visar alltid hur mkt han älskar mig.

HAHAHA helt omöjligt att skriva han är störd! Älskar han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0