Hus någon?!?!

I dessa husen hade jag lätt kunnat bo. Men så klart de är special ritade efter ägarnas önskan så det finns ju inga fler :( Förutom Alsike där jag vill bo har verkligen fastnat för de lägenheterna och det finns fortfarande tre till salu. Om jag hade haft pengar är allt jag tänker! Så jäkla fina de ser ut på internet men de kanske inte alls är fina om man sen tittar. :/ men iaf detta är fina hus allihopa men verklighets trognast är ju Alsike eller det kanske kan bli ett par miljoner av mig med höhö

Basset

Eriksson


Hammarstrand


helene



Alsike svart

Alsike ljus


Kommentarer
Postat av: mamma

ja du drömma går, vilka fina hus förstår om du gillar dom. Ha det bra. pusssssssssssss

2010-03-17 @ 23:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0