Brist på aktivitet

Skor: Björn borg vinter stövlarna & alla andra jävla skor jag har över allt
Sneakers: Fred perry de används flitigast iaf
Jeans: Fick ett par skit snygga av mickes syster de används annars gillar jag bäst treggings!
T-shirt: Svarta och vita basic från HM
Underkläder: hmm allt med spets gillar jag
Väska: Favoriten är min prada men den vågar jag inte använda så just nu min fred perry jag sliter med mig över allt
Plånbok: Över sizade och mönstrade jag köpte av Zandra för 5 kronor den är bäst!
Solglasögon: Mina Hm som täcker halva ansiktet men ska nog köpa nya till sommaren
Klocka: Har en vit med lite bling
Smycken: Favoriterna är ju min ring från egypten där det står Mikael eller min ring där det står Ängel båda betyder otroligt mycket för mig, annars allt i silver passar bra

TEKNIK
Tv: Samsung
Mobiltelefon: Sony ericsson satio
Mp3: Lyssnar genom mobilen
Dator: en E machine (budget:D

BADRUM

Tandkräm: höh typ colgate?
Schampo/balsam: kör på olika för färgat hår
Tvål: kommer ej ihåg vad den heter men luktar skit gott
Parfym: Cristina aguilera night.
Medicin: Anti depp & anti bebis och alla andra jävla piller jag käkar
Vitamin: inga
Huvudvärkstablett: Panodil, ipren eller alvedon

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa.
Vin: Vitt.
Drink: Paradiso
Bröd: Pågens
Glass: alla solero funkar skit bra
Godis: surt de är bäst

HEMMA

Säng: Ikea.
Lakan: ingen aning
Espressomaskin: Ingen
Kylskåp: I kicki och anders kyl finns det alltid något gott

ÖVRIGT

Frisörsalong: My Self
Bank: Nordea
Dagstidning: UNT & HD
Magasin: Ja det med mest sex i brukar jag köpa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0