Bilder

Höhö, slappar kungen! Är så seg idag, okej lite nytta har jag gjort, städat och packat upp sen egypten men sedan har det tagit stopp. Bara kollar saker fram och tillbaka ritar kläder och äter godis :/

Skulle ta kort innan på sakerna vi handlat men blev bara fjönt ego pics höhö.

Lägger upp ett par sedan ska jag göra en ny header tror jag?!?!





På sista bilden ser man även min nya ring, micke har en lika dan och på min står där Mikael och på hans står där Stephanie =) Och mina nya snygga naglar gjorde dem igår blev faktiskt nöjd. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha du är inte riktigt klok ibland, men håller med snygga naglar. rita kläder? nya ideer på gång.

2010-03-01 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0