Ågren

Känner inte alls för skolan allt skolarbete tar emot, alla lärare är dumma i huvet osv osv. Det enda är ju människorna men jag känner inte alls för skolan jag hatar den. Det värsta jag vet.
Får panik varje morgon för jag måste dit ja därför är jag hemma ibland. Jag har aldrig gillat skolan har alltid varit skoltrött men det går bra för mig på ett sätt i skolan tänk då om jag hade gillat det, att gå dit och plugga.
Aldrig att jag öppnar böcker hemma om jag inte råkat säga till Micke att jag ska plugga då tjatar han tills jag gör det. Bra som fan jag får det gjort. Men det hemska är att jag erkänner inte hur illa jag tycker om skolan säger bara att det är lite tråkigt och att jag inte öppnade böckerna, men sanningen är att alla skol böcker ligger i en stor svart ryggsäck och det bara osar ångest, panik och hat.
Ja önskar att allt med skola blev bättre, folk kallar mig lat och jag säger inte emot längre för jag orkar inte disskutera om skolan. Hur jag verkligen känner för den. Mest har jag ångest eftersom jag inte förstår och för att jag inte kan koncentrera mig med folk runt om.

Jag säger det aldrig igen & kommer aldrig erkänna att jag sagt det hellre skulle jag vara pluggis och sitta ensam varje dag än att ha sån ångest och aldrig öppna böckerna. Jag hade hellre vellat älska skolan och alltid villja dit än att gråta varje morgon över den.

Jag känner mig så dålig för jag inte förstår vad saker handlar om jag blir arg och skiter i det när lärarna är som vissa är. Och jag blir distraherad när andra pratar. Riktigt jävla ångest det är därför jag ofta är "hyper" de är lättare att skratta än att gråta, men jag pallar inte mer!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade dotter! jag förstår dig så väl och har inte riktigt ord för vad jag ska skriva, just nu när jag läser detta så kommer där en liten tår trillande på min kind. just nu skriver jag bara älskar dig allt kommer att bli bra jag vet du har blivit en kämpe.

Kram love you.

2010-03-03 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0