220310

Ojoj, i morse försov jag mig lite grann, blev ganska snabbt innan man skulle på bussen till Knutby, höhö lika kul varje gång. Från knutby till almunge från almunge till Uppsala från stationen till skolan, jävla bra alla bussar klaffade idag trott förseningar kanske bara blev nästa buss ist haha.

Skolan var som vanligt små dryg, men med roliga människor kan allt gå. Men ämnet vi håller på med nu är bara så tråkigt, och jag har IQ fiskmås så jag fattar ju noll.
Jaja slutade tidigar drog till Socialen för att få pengar också dö roligt, känner mig som en invandrare i mitt egna land, du vet jag fattar ingenting när jag sitter där typ sånt klick språk höhö.

Efter det blev det bussen direkt till Knutby och handlade med Älskling, blev en hel del och efter som han har brytit revbenet så bar jag allt. Gullig jag är=)

Hem Älsk åt pirog och jag risgrynsgröt mumma, men det märks att man inte är så tolerant mot laktos.
Låg och jäste i soffan sen gjorde vi Pizza hemma gjord gud vad god !!! Skulle blivit smulpaj till efterrätt men vi var så mätta.

Nej ska mysa lite sen blir det nog sängen tidigt. Sov dåligt i natt så bättre att lägga sig tidigt så får man fler timmars sömn,



Jag vill tillbaka till Egypten NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0