150310

Uh ja, Nu är det dags att fixa sig ett liv utanför sängen höhö.

Vaknat från och till hela morgonen sedan vaknade jag ordentligt när älskling kom hem, åt gifflar och mös <3
Kollade en film Next inte så bra. Satt mig här och kikade på kläder ska nog beställa när jag vet hur mkt pengar jag har nästa månad. Allt på rea det är så jag köper. tex skit snygga byxor 25:- Billigt och bra :D

haha Kan inte hålla mig för skratt älskling ligger och garvar sönder när han tittar på meet the spartans och ja den är jävligt rolig exakt min typ av humor haha

Nej mysa sönder älskling och öppna fönstret här är sjukt varmt med allt igång!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kram på dig.

2010-03-15 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0