140310

Hold me, tell me everything is okay. - Älskling!

Igår åkte jag och darling till Zandra & Magnus, åt kött gryta som Zandra gjorde mums! Sedan blev det singstar och Melodifestivalen efter det singstar och chocklad mousse haha.. Ja och en massa vin & gin o tonic.
Tvungen att dricka för att orka med Erik Saaaaaaaaaadeeeeeeeee. haha usch! Skam för skåningar,

I morse vaknade vi hemma =) Blev göra vid sig och sedan hoppa in i bilen mot Alunda och på dop för Mickes kusins dotter. Blev smörgås tårta och sånt sedan hem, gjorde naglar (korta med tanke på yrke nu) sedan åt vi och nu sitter man här. Har tagit ego kort efter som en del ville se hur håret blev så ja jag slänger upp ett par känner mig snygg idag och min snygga man ligger bredvid och kikar på vad jag skriver ;)






Ego man, helt okej! HAHAH :D;:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0