130310

För det första villja säga att jag saknar Peter och det är tre år sedan han gick bort. Sorgen finns kvar som ett täcke men det börjar bli lättare att välja hur högt upp täcket ska vara. Saknar alla mina änglar. <3

Har en sådan ta hand om mig dag idag, kan behövas.
Älskling har hjälpt mig lite med ögon brynen. Använde mall denna gången vet inte om det blev så bra låter dem växa ut helt tills nästa gång. Men usch vad ful jag kommer vara se ut som en varulv haha.

Iaf sitter här med färg i håret, Min vänn Jessica hjälpte mig igår med att välja färg hehe. Stod där vid färgerna när jag ser i ögonvrån hur någon går förbi sedan tillbaka och det  var Jessica, blev så glad. =) Pratade en del skit också. Får ta en fika någon dag och prata längre =)

Iaf färgen är i till tjugo över sedan ska den bort och ska måla naglarna, both toes and hands ;)
Ska bli snygg för min snygging lite dåligt om man inte är lika snygga ju hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0