040310

Satt i min egna värld bara stirra in i väggen när älskling kom hem.
Efter kramarna så frågade han om jag tyckte det luktade bränt jo det gjorde det ju. Fick panik tänkte på det som nyss hänt min klasskompis och började leta över allt. Bakom tv´n, kolla alla kontakter, älskling luktade i sop påsen haha och robbans rum. Hittade inte var det kom ifrån men bränt luktade och micke sa att det såg rökigt ut vid tv´n och saker. Men han öppnade fönstret och satte på tv´n ( han har den som skärm till datorn. ) När datorn väll börja jobba ville den inte koppla in till tv´n och det luktade ännu värre. Stängde av den och testade playstationet men där fungerade inte den extärna hårddisken så han satte igång datorn IGEN och jag började babbla om vad som skulle hända, efter ett halvt house avsnitt så började lukta ännu värre å förstod han att datorn SKA nog INTE VARA IGÅNG!
Så det blev radio och mys men då gick strömmen och var borta hur länge som hellst sen kom den tillbaka i typ fem minuter och fösvann igen men nu har vi ström & älskling pratar i telefon så då sitter jag här.

Att blir så mycket bättre med dig älskling.
All of my life I've been waiting for someone like you
To fill the void inside of me
Even if there's ten thousand miles between us
You'll always be the one closest to my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0