030310

Så dålig dag. Bröt ihop totalt igår. Fick sånt fint stöd av älskling som bara han kan ge, pussar, kramar, att han lyssnar och försöker förstå han säger alltid så fina saker och gör mig glad igen. Men igår blev jag intte riktigt glad. Hela natte har varit en skräck, mardrömmar, inte kunnat somna om efter panik vakning. Så jag bestämmde mig för att vara hemma, orkade inte bry mig. Allt blev bara värre och värre. Sickade sms till älskling "Dålig dag" Behövdes inte mer för när han kom hem efter jobb fick jag så mycket kärlek och mys att det blev bättre.
Än är jag inte tank lös men det har blivit bättre.

Satte mig och gjorde ett armband, ett hand smycke & ett super stort halsband. Det blev hyfsat bra.

Ska ta mig en kopp te och en cigg och fundera över allt. Jag tror jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Är så fruktansvärt glad för att du träffat en så underbar och fin kille som verkligen förstår och älskar dig. tror att du hittat din terapi att må lite bättre och den heter skapa, ja jag menar dina smycke och nu med naglar och allt annat du pysslar med. Krama Micke från mig.

2010-03-03 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0