030303

Ska försöka vara positiv till min och alla andras existens just nu.

Ett måste för mig har blivit långa snygga naglar, jag gör mina själv med antingen gelé eller glasfiber.
Fast min önskan är att också ha acryl så det ska sparas till. Nakdelen med att göra själv är att jag hela tiden byter färg, form, längd. Villket sliter på dem en del med aceton osv. Nu har jag franska naglar med nagle smycken (vanliga ringar) på 6 naglar och ska försöka ha dem så här ett par veckor. För jag tycker om franska men jag tycker också om när jag höll på med alla möjliga färger. Men det får bli på någon annan nu. höhö

Har suttit och tittat på olika sidor och verkligen fått tvinga mig själv till att inte beställa. Jag och mina köp begär, kan någon sponsra mig? höhö

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet att jag sponsrat om pengar funnits!Bra tänkt att försöka tänka positivt det brukar hjälpa ett tag och kanske för alltid........

Kram

2010-03-03 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0