020310

Skolan idag, blev ett kärt återseende höhö. Jag tycker om min klass, snurriga, störda och allmänt bra!
Som en fråga Erik ställde alla satt knäpp tysta sen bryter Klara tystnaden med sitt härliga skratt går inte att låta bli när hon skrattar.

Blev bussen hem efter skolan och helt plötsligt lunkar två älgar ut fram för bussen helt lugnt går de över och bryr sig inte om något. Ringde Älskling för han låg en bit bakom bussen fall i fall de skulle ge sig ut igen. Är rädd om han hihi. Blev en liten gång bit också från korset till kyrkkurvan ingen lång bit men höll på att frysa i hjäl mötte även kusin Mike där, han kom slirandes på vägarna och hade syster N i luren. Kom hem åt lite med älskling sen satte jag mig här.

Inget intressant händer idag måste Plugga till VA-provet imorgon :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0