Syster nathalie

Sitter och pratar med min älskade tvilling syster på msn.
Hon är och jobbar på Rohdos som en sån där bamse sak HAHA kan se henne framför mig med mega huvudet.
Iaf hon trivs och hon har hittat en dansk med namnet Stig Jag dör vad jag skrattar.
HAHAHAHAHAH "hva laver du?" HAHAHAHA Min syster är fan bäst. Bamse huvudet på och en dansk.

Men hon vill att jag ska skriva mer om inrdening och skit så okej, ska skriva om the magic room, where the babys are producerade osv. Ni förstår sovrummet.

Och en sak till vi har köpt köks bord eller ja vi hämtar det imorgon klockan sju! Utan för tierp;)


Viie jag som var helt in snöad på trä bord, vitt med mörkbrun skiva nehej du nu blir det gas. Fint ska de va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0