080610

Jag kan kräka nu, inte sovit mycket i natt i heller. Öronen gör så ont att jag bara vill gråta.

Jag är trött så otroligt trött, men kan inte somna för det gör så ont i öronen. Ringde "chefen" i morse, 05.15. Ofta man ringer någon så tidigt igentligen. Men ville inte sms ville berätta vad jag hade tänkt göra med dagen istället.
Jag frågade om jag behövdes, nej fick jag till svar. haha jag som kännt mig jävligt driftig och behövd är tydligen inte det?! :/

Nej knutby öppnar telefonen 09.00 då ska jag ringa sönder dem. Får jag ingen tid blir det akuten i Uppsala. Mindre trevligt att sitta där men jag klarar inte av det längre. Gör så förbannat ont att jag inte kan tänka på något annat.

Piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0