Flytten klar

Nu kan jag uppdatera igen, nu har vi internet. Vi har flyttat in har nästan alla möbler hemma (saknar, skrivbord, rätt soff bord och sängstomme) Nästan allt är i ordning.

Ska visa bilder senare, mamma är på besök och som tur var så är jag frisk igen, har legat och spytt och varit hemma från jobbet :/

Men nu är det bra, micke jobbar och jag o mamma ska ta tag i det sista säckarna kläder kasta och hänga upp hehe!

Mamma åker hem imorgon och jag får säga hej då i kväll då jag ska upp 04.30 till jobb. Ibland önskar jag att jag också kunde skriva skit på datorn, shoppa och supa och få pengar för det. Men nej jag gillar mitt jobb trotts tidiga morrnar och varma dagar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0