160710

Dåligt samvete :(
Mikael har semester så igår var det lite öl eller ja ganska mycket öl, för honom.
Jag skulle upp och jobba men kunde inte sova så jag vaknade 8 i morse och fick panik.
Blev ett sms och en snabb promenad upp till statoil då jag var fruktansvärt arg, köpte cigg och gick hem igen.
Låg i solen och läste sedan gick jag in och fortsatte läsa när det blev kallt.
Somnade och Micke väckte mig halv fem.

Ja så blev det diskning, damsugning och tvätta golven, sedan ddirekt laga mat.
Blev sånt löv kött eller löv biff (jag och kött är typ ovänner), kroketter, bea och en wok på paprika, lök & svamp.
Mums blev så jävla gott.

Micke har besök idag igen så de sitter ute och dricker öl. Jag sitter här och är små putt för jag inte fick vin höhö.
Nej men har precis gjort klart Iduns smycke. Gjorde ett där jag graverade hennes namn och det blev inte bra första gången jag gör det med den här maskinen. :/ Så jag gjorde ett utan namn också, en ängel och en blomma. Tyckte det blev fint ska fråga micke också annars får vi köpa något imorgon innan vi åker på namn kalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0