260110

Wihow, naglarna klara =)
Gjorde inte gelé igen utan testade på Glasfiber förra gången gick katastrofalt men det blev riktigt snyggt idag.
Sedan gjorde jag fransk med soft pink den funkar bättre på mig och lite lite dekorationer =) men vet inte om jag tyckte om färgen på dekon.. Jaja

Ingen nödvändig dag idag, åkte in och fick reda på att det var ingen lektion men satt kvar tills resten av klassen hade Engelska sen åkte jag hem. Hem till Älskling =) Blir lika glad varje gång jag får vara nära honom.

Skulle pluggat idag men orkade inte. Dåligt av mig men jäkligt vanligt.. Ska köpa mig en kalender sedan ska jag skriva ner dag för dag om det är något viktigt och göra det också. Lyckas jag inte blir det 200 till sparkassan haha rik jag kommer bli när jag tar ut de pengarna. Jag lyckas aldrig hålla det jag lovar mig själv. Färga håret skulle jag gjort innan jul. Blir aldrig färdig till det. Men men, jag blir inte arg eller sur på mig själv, eller jo ibland. Men jag kan bara skylla på mig själv och bättra mig. Men jag anser att det jag "glömmer" är inte jätte viktigt. Bara lite...

Nej ska slita mig så jag får sova, M´s kärring höhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0