250110

Mina sov rutiner är bajs. Älskling retade mig igår för jag blivit en tant, somnar av ren utmattning kl 9 vaknar vid 3 ibland lyckas jag somna om till 5 eller 6. Och igår sa jag åt honom att ställa klockan på nio. Och han skrattade som fan. haha när jag tänker efter har jag nog blivit en kärring haha.

Vaknade som vanligt en gång 3 somnade om till fem lyckades somna om en gång till, fick sova till 8. haha, låg i sängen och pratade med Darling sedan lyckades jag få med honom till stan, lämnade in papper sedan upp till Gränby älskling köpte tröjor och en kontroll till ps3 och något jävla spel. Åt sedan hem igen, jag spelade en stund med han sedan åkte han till läkaren och jag satte mig med naglarna. Råkade fördärva en. Så det blev att ta av alla nu ska jag låta dem vara några dagar så de får återhämta sig.

Älskling är hemma fått medicin. Stackarn jag ska ta hand om honom =) Ska försöka färga håret idag har sagt det länge nu men orkar fan aldrig.

Ska plugga också men slutar tidigt i morgon har bara en lektion så jag slutar vid 10.30. Kul. Tar mig evigheter att åka in. Förhoppnings vis så kan jag få csn lånet tidigare så jag kan leta upp en lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0