250110

Nördarnas paradis.
Älskling och jag sitter i varsin del av rummet och säger " titta älskling vad jag gör ". Precis som barn höhö
Han spelar sitt nya och jag lånade ett av honom Black and White. Det funkar.
Men nu är jag uppe på övertid (kärring skämtet) Så nu ska jag gå och pussa sönder honom och släpper han inte spelet då får jag väll använda mig av min "charm" så jag får mysa en stund innan jag ska sova. För han är sjuk så han stannar hemma imorgon ju, blir extra svårt att gå upp då :/

Dessutom ringde storasyster nyss och vi kom överrens om att vi är lika alla systrarna Ljunggren. haha Syster N fick vara med för hon kan hon med det vet vi =)

Men sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0