230110

Så ja, en paus.

Vaknade innan sex i morse hos Kusin och hans sambo.
Låg kav ända tills nio & mös med M.
Frukost och lite tv sedan hem, slängde i tvätt och städat & betalt räkning.
Strax är tvätten klar då ska den in i torktummlaren och nästan maskin tvätt ska in.
Känner mig vuxen höhö.
Ska städa klart det sista ( ta ut allt skit ) strax och sedan färga håret har fan inte hunnit det än haha.

Måste berätta en bra sak, skolan har aldrig varit en bra sak i mitt liv, alltid hatat det men nu är det kul igen.
Som denna vecka har varit skit bra, ny engelska och får beröm! Matten fick jag prov hade ett fel! Samhälls provet, svarade på allt utom en sak. Och det är jävligt bra för mig. Matte har alltid varit min svaga sida men nu går det bra som fan =) skit kul. Sen har jag iof en skit rolig klass också. Spelar ingen roll att de flesta är yngre dem är grymma haha.

Igår hamnade jag hos Kusin och sambo, naglar som blev skit bra, är så jävla nöjd =) Blev god mat, snack och tv.

I morgon jobbar älsk så då ska jag plugga, idag ska jag mysa när jag är klar med alla vuxen saker haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

oj vad kul att allt bara flyter på ålskade dotter blir så glad när jag läser positiva saker . Pusssssssssssss älskar dig och saknar dig..........

2010-01-24 @ 02:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0