190110

Dagen har redan börjat. Med tanke på att jag vaknade tre hmmm.
När jag behöver sova sover jag inte när jag inte behöver då sover jag som fan skummt.
Iaf Håller på med dagens början Dagen börjar så här : (oftast nu förtiden )

Vaknar vid tre, vrider och vänder mig, försöker somna om, kollar house och försöker somna om till jag upptäcker att klockan är för mycket.
Rengörning av kropp och ansikte = wipes & Mary Kay,
Lite lotion & dag krämer = Mary kay, NevO, Nivea. Ögon = Mary kay ( ögon roller & kräm )
Linser i eller av. (somnar nästan alltid med dem.
Deo och parfym, kläder på.
Tandborstning & mun skölj.
Sminkning = olika idag blir det = Bas = foundation, fast puder, löst puder, conceler, Rouge, Mascara.
Håret fixas, sätts upp oftast.
Bussen går tio i sju till Knutby, bytar buss mot Uppsala, Bytar buss igen till skolan.
Första lektionen 08.30 (i dag samhälle) en timme sedan slutar vi igentligen men vi har en ny lektion inlagd lednings byggnad så vet inte när jag slutar på tisdagar längre.
Sedan blir det oftast buss till stationen, buss till knutby och buss där ifrån eller buss från stationen mot hallstavik & blir hämtad i korset av älskling om han jobbar morgon, kommer hem, han somnar, jag pluggar, sitter vid datorn, fixar naglar eller något annat till 9 då han brukar vakna. Sedan mat och jag somnar som en stock eller vänder och vrider mig i någon timme. Sedan börjar allt om.

Nu vet alla hur mina dagar ser ut. Dem är olika men oftast ser dem någerlunda lika ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0