170110


Packa upp
Städa

Tvätta
(Det tvättas där, så snart)
Göra vid naglarna (Orkar inte de är snygga ändå!)
Sortera kläder
Sortera i smyckes " görar lådan "

Färga håret
Hämta post
( ska inte på det hållet idag )
Hämta skol böcker i Älsklings ( förråd / hus )
Mysa med Älskling


Färga håret, plugga, ringa viktiga samtal & tvätta allt imorgon. Skönt att vara ledig.
Ska kolla film med Älskling snart ska se sommaren med Göran. Vi brukar ha svårt att hitta filmer eller komma på så nu tog jag den jag hittade snabbast haha.

Hoppas också det jag beställt till naglarna kommer imorgon så ser vi hur mycket tid jag har eller om det blir på Tisdag som naglarna fixas. Sen ska jag också fixa en klass kompis & två andra kompisars naglar =)

Nej borsta tänderna och göra vid sig för natten sen filmen.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0