160110

Ja idag har varit en riktigt tanke dag & sovar dag. Kom hem från A vid 6 i morse, sov till fem ( fortfarande konstigt sjuk ) sedan ätit hemma lagad kina mat gott.
Spelat spel med Älsklings familj & P´s kompis.
Även spelat guitar hero och rockat haha.
Just nu är det en grymt fin låt på som Älskling lyssnar på Miss you when you´re gone - Gaute ormåsen.

Imorgon ska jag gå upp tidigt har en att göra lista där allt ska prickas för.
Packa upp
Städa
Tvätta
Göra vid naglarna ( För jag är en klant )
Sortera kläder
Sortera i smyckes " görar lådan "
Färga håret
Hämta post ( om de är hemma )
Hämta skol böcker i Älsklings ( förråd / hus )
Mysa med Älskling


Har en känsla av att jag inte hinner men måste hinna allt imorgon för på måndag ska jag plugga som fan.
Ska dessutom ringa och höra om vi fortfarande är Lediga på måndagar annars måste jag plugga som fan imorgon också.. Har inte tid att vara "lat" längre och inte heller tid med att vara sjuk.

Nu blir det film och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0