130110

Pallar INTE! klockan är straxs fem betyder gå upp om en timme. Har varit vaken sen tre. Somnade vid tio knappt mys med älsk! Blir så ledsen, han jobbar förmiddag ( läs: 2 på natten till 1-2 typ ) Jag går i skolan så när jag kom hem så sov han sedan vaknade han nio åt och pussades i knappt en timme sen sov jag.
Hatar detta. Dessutom är jag redan trött på skolan. BLÄÄ, har prov i morgon ( om någon timme ) sen går jag hela dagen tills halv fem, sen ska man på en Fixa lite, sedan väcka älskling vid nio äta sova.
Vill bara att vi ska kunna ha riktig tid tillsammans, visst har haft det nu nu jag fått lov men jag menar, vakna till sammans, komma hem ungefär samtidigt äta till sammans, gå och lägga sig tillsammans ni vet sånt.
Det är typ helt omöjligt. Jobbar han inte förmiddag men de tiderna så har han eftermiddag och börjar runt tolv och slutar vid 7 om han har tur. Iof så är de mysigare med eftermiddagarna då ser man han några timmar längre.

Jaja jag ska sluta gnälla men jag är sån idag. Så nu ska jag dra täcket över huvudet en timme till skiter i pluggandet! Orkar inte. Vill bara sova normalt igen och slippa må illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0