130110

Trött och seg men det gör inget. Var lite grinig mot älsk innan när han väckte mig men nu sitter jag med mitt fina täcke i data stolen och bara segar.

Ja jag somnade aldrig om inatt/morse. Mådde illa som fan och började gör vid mig, blev jeans leggings, vitt långt linne och älsklings svarta tjock tröja. Ville ha något att mysa in mig i. Och det blev super. Älskar kill tröjor de är härliga och stora. Lika så kill skjortor, på semester eller hemma helt underbart.
Ja iaf sen ner och började dagen med frukost, skit förvånad över mig själv fick i mig en tallrik kräm =) haha
Äter aldrig frukost i vanliga fall äter jag så tidigt kräker jag men nu gick det bra.
Iaf ögon kräm fixade jag uppe och när jag såg mig i speglen blev jag överlycklig att jag köpte ny foundation igår haha. Såg ut som ett lik, krit vit & kol svart under ögonen. Har en kräm & roller som är just för mörka ringar men usch ibland tror jag inte att mitt ansikte vill se piggt ut. Så bacis smink så jag såg piggare ut. Tjock halsduk och vantar sen var jag klar för bussen.

Var på väg att vända men jag klarade mig, insåg när jag satt på bussen hem att jag hade körteori idag oj, den missade jag. Ska verkligen ta tag i allt nu. Provet gick bra öppnade inte boken inte heller var jag aktiv under genom gången sov. Usch hatar mediciner. Gav upp ett tag sen fick jag typ en Aha-upplevelse och skrev på allt =)

Nej leta upp nagel produkter fick beröm flera gånger idag och ska göra naglar på tre stycken. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0