120110

Känner mig vuxen idag ! haha
Har nyss lagt up en budget som FAN ska hållas annars vrider jag öronen av mig.
Vill efter studenten ( ett tag kvar ) eller helg/kvälls tid gå en nagel utbildning så jag kan bli utbildad nagel teknolog, kan ju vara kul att ha med på sitt CV även om jag ska bli Anläggare. Eller bli och bli jag vill så mcket har så många drömmar, vill bli färdig anläggare & arbetsledare, jag vill bli nagelteknolog och bli utb innom nailbrush, vill arbeta med mina smycken, vill bli simlärare igen, vill bli stylist, vill bli, vill bli. Finns så mycket.
Jag är bara 19 och redan valt vad jag ska göra resten av livet? Men tänk om jag inte vill längre?
Tänk om jag bara vill jobba med sten sättning / Asfalt i ett par år sedan gå vidare?
Jag vill inte ligga på dödsbädden och inte ha gjort det jag velat. Jag vill ALLT.
Så nu ska jag spara pengar, därför budgeten & senare gå utbildningar först och främst inom naglar, sedan stylist & sen då? ja jobba med allt ett tag? Sen får vi se kanske slutar som mormor, utbildade sig till massageterapeft (stavning?) vid 60 års ålder och nu vid 73 (74?) års ålder har hon fortfarande sin salong, hon har gjort mycket, sett mycket och visst hon vill nog mer, men den dagen hon ska lämna oss (inte änn på flera år) så hoppas jag att hon är nöjd med att ha gjort så mycket.

Det vill jag okså.
Dessutom har jag gjort om mina naglar, silver glitter ist för vitt i "franskt". =) fin fint, ska bara på med lite mer skydd sen är jag klar. Då ska jag väcka älskling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0