020110

Jag är glad, så jävla glad idag =) I natt eller vad man säger att det är. Igår var jag också glad, asså idag igår höhö.
Flummit det blev men vadå då? Jag är glad ju för faaaan.
Ätit pizza två gånger idag =) iof en gång hemalagad =) och en gång fryst höhö..
Men åter idag är jag glad, en sak till som ska kollas upp och går det vägen ja du då är jag riktigt LYCKLIG!!!!!!

Igår då, asså nyår. M jobbade på morgonen 03- typ 14?! Så jag sov någon timme med honom sen vaknade jag ju, har nog skrivit det i ett tidigare inlägg.

Men jag aktiverade mig ja med blogg, facebook & syster A och hennes barn. Fick titta på dem i camen och pratade med dem i mobilen. Prinsessan hon dansade och vikade och skratta och massa mer, sen skulle hon duscha så då fick jag se en naken fis hihi. Prinsen, ny tillkomlingen han satt mest och tittade han är så söt. Men STOR hihi:D Älskar dem, syster hade blivit ruskigt söt det är hon alltid men nu wohow =)

När jag tittade och pratade med dem så frågade M´s mamma om jag ville med till stan, absolut klädde på mig snabbt sa hejdå och sen blev det stan. Handlade inte mycket.. Nyårskläder och lite penslar till nagel geléerna och lite dricka.. Billigt men bra. Dock fick jag och M´s mamma sy om "tunikan" för det visade sig vara en byxdress typ. kollade inte noga bara stl för folk är ju galna i rea tiden.. Hatar mycket folk.

Sen hem och sov jag och älsklingen vaknade vid 8 :a HAHA blev mat, dusch snabbt göra vid sig och vidare..
Hem till en av M´s kompisar en bit bort, jag var nykter men alla andra drack. Kul var det, grabbarna fick för sig att göra bomber ist för att smälla raketer så det blev hema gjorda bomber och tinitus och tryckvågor för oss alla. Men fan vad skoj, har film på det som ska ses. Sista bomben hade jag gått in och pratade med mamma. Men den small så hela huset skaka HAHA..

Nu ska vi kolla film och mysa. Kanske mer? Vad säger du? (vaaa?) M är lite seg höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0