Hello hemma fru...

..Fy fan vad tråkig du är!

Önskar jag hade pengar, var rik och hette typ Gry. För då hade jag haft en hemma fru och jag hade bara kunnat lata mig i soffan.
Nu när man är en skit fattig student ser livet annorlunda ut, jag heter Stephanie och kan inte alls slappa i soffan..
Visst hyfsat ofta väljer jag soffan framför disktrasorna men nu har jag upptäckt vad fin lägenhet vi har när den är städad, vad god maten är om man skiter i halv fabrikat och hur skön soffan och sängen faktiskt är när man inte tillbringar varenda eviga minut där..
Så idag och igår har jag städat, städat, diskat alla miljoner glas efter festen och plockat i alla äckliga ölburkar och lagat världens godaste köttgryta, kokade potatis och jag blev glad av det.
Snabel draken är skit tråkig man han gör så fint här hemma och tant blöt gör golven skinande rena.
Der emot fru stephanie hon får en ganska rejäl huvudvärk av att vara igång, men så är det väll när man inte är van.
Usch jag har precis fyllt 20 och har världens ålders nojja och kärring abstinens över rena och fina golv.
Fy fan jag tror jag dog en liten bit inom bords när jag upptäckte att idag är jag en dag närmare 21 snart är jag 60 men mina golv är rena och fina i alla fall..


Kyss mig i röven nu ska jag drömma om att heta Gry och att någon lagar maten, som idag kommer bestå av ryggbiff, och potatis mer vet jag inte än, asså vad jag ska göra med det.. kanske ska berätta sen. Nej jag dog igen ska göra en mat blogg?! USCH SANDRUS HJÄLP MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0