Haowdie fellowws!

This littel wifey (utmärkt sväng on it´s hela) Var ingen hemma wify idag nej inte det nej.. Hon bestämmde sig i går natt för att ställa klockan på 5 och joina sin sambo i lastbilen.
Jupp ni hörde rätt jag gick upp 5 och har åkt lastbil hela dagen, fatta jag hade ångest i morse då jag sov så gott,
Nu har jag mega huvudvärk hade igentligen tänkt pyssla med bloggen men då mitt photoshop don´t want to work så får jag helt enkelt sluta riva mitt hår och sova i stället.
Ska först ut och ta en snabb runda runt huset! Just det jag har ätit "mellan mål" idag tre bananer, en till frukost fem i morse, en när vi kom hem vid fyra och en nu nyss! Jag älskar bananer så snart blir jag den apa jag alltid drömmt om att vara! Micke hates bannanas så han slipper men jag där emot ska drömma om bannanas!
Katterna röjjer hela lägenheten och jag har lust att dra dem i öronen då det har bestämmt sig för att sluta lyssna på mig. Sorligt men sant! My kittens hate me!!!!! Nej skämt om sidor de gör de inte.
Känner att jag inte har mer nyttigt att meddela så ska denna kapten ap-kost ta sin runda sen sova gott så huvudvärken försvinner!
Haowdie!
Kyss min prins! Nu blev jag en groda.
Lite sån här fjordis bild ett par år sedan men jag skulle villja ha långt hår igen, tittat på andra kort då detta är fejk så det skriker om et!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0