First time..

....Lagligt på systemet KUNG ja e!
Fast förbannad och svetten rann då folk inte kan betee sig ut i affärer. Man slår inte folk med korgarna i knävecken bara för de råkar gå lite saktar en vad du vill. Blir så förbannad på sånna människor som kastar sig fram slår en med vagnar och korgar bara för att de ska vara "först" Gud vad fortare och trevligare de skulle bli om människor slutar "slå" på en!
Annars så har de varit en händelse lös dag. Handlat mat, systemet, lagat mat och ska strax duscha och baka bullar och bröd. Tror jag iaf. Kanske bara myser i soffan också.
Imorgon ska jag inte göra mycket tyvärr, första nyår som inte är planerad! Usch.
Dessutom skämms jag massor men ja jo, jag fick nästan panik när jag förstod att bingolotto var idag höhö! Skynda till affären och köpa lotten! Men ja satt på ett nummer ifrån en bil så vinner man en ny jävla lott. SKIT OCKSÅ!
Ha de haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0