4daysleft

Lyssnar på när micke tvingar in assassin i "bajsburen". haha
Assassin är sig själv igen hon leker och pratar och kelar som förr. Min mys korv is back.
Bara att hon bajsar över allt eftersom när hon var sjuk kunde hon inte kontrollera bajsandet villket har fört med sig att vi ska göra henne rumsren igen.. Hoppas det går fort.
Annars är jag frisk igen efter två veckor i maginfluensa och allergier. Kroppen känns okej men utslgen är kvar över allt. Kan säga att jag kliar konstant och tuttarna är värst att klia på höhö.
Snart jul, snart 20! Det blir bra låter fint jag fyller systemet det är toppen..
Nu sliter bobba fett i mig så får väll leka. Eventuellt gå ut med dem i koppel haha ser sjukt löjligt ut!!
Men de får inte springa bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0