Min slagan hjältinna

Puh, okej blir lite deprimerad nu. Kom nyss på att det är 3 dagar kvar på mitt sista sommarlov någonsin.
Eller om jag klarar trean nu, har ju gått ettan två gånger och tvåan två gånger så varför inte trean också?
Nej men serriöst om ett år sitter jag säkert och längtar efter skolan. Just nu gör jag det inte. Eller lite men bara eftersom att jag vet att jag får struktur på vardagen och att jag får träffa friendsen.

Lite sorligt eftersom jag ville så mycket denna sommaren, men hann knappt något. Men så är det väll alltid man vill så mycket men man kan omöjligt hinna allt.
Jag vill alltid så mycket, men ibland sätter tiden, psyket eller latheten stopp och ibland hinner man så mycket.

Denna sommaren har ändån varit så otroligt bra.
Jag har blivit sambo, jag har jobbat och jag har växt som människa.
Har festat men inte så mycket som förr, villket både har varit tråkigt och jävligt skönt.
Jag har varit lyckligare och så mycket gladare. Villket är så skönt en stor tyngd har lyfts från mina axlar.

Och ja min lilla bebis har jag fått hem, tur jag har tid hemma för hon kräver en hel del. Gråter när jag lämnar henne med en dörr emellan och retar mig så mycket med saker hon inte får göra. Idag väckte hon mig klockan fyra så har varit vaken sedan dess. Gjorde en massa leksaker till henne och tränar henne på att vara i fotöljen som hon faktiskt får klösa på. Nyss lekte vi som sören och hon somna mitt i allt. Min slagna hjältinna. <3


Kolla ögonen, hon är verkligen en assassin (lönnmördare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0