Juhpp

Solen är på väg upp, grannarna börjar vakna och det ser ut att bli en fin dag.
Härligt, men jag har inte sovit än och inte Micke heller så vi lär väll sova bort hela denna dagen också.
Tyvärr. Antingen får vi dygna eller bara njuta av en dag tills sovande.

Vi är något som kallas spel beroende. Vi sitter i varsin del av soffan och spelar. Okej nu har Micke faktiskt flyttat lite närmare mig men men.

Igår tänkte jag gå och lägga mig tidigt då jag var små trött men det ville inte micke att jag skulle så jag valde att kolla alla avsnitten av Den unga överklassen. Snacka man är sjukt utträkad då.

På trosdag ska jag troligtvis fika med Malin, en tjej jag träffade när jag var på krogen. Det ska bli skoj med tanke på att jag inte har så många vänner här uppe.

Annars kommer svärmor idag, stackarn har ju skadat sig men det är troligtvis mycket bättre! Hon ska hämta symaskinen jag har lånat. Och på trosdag kommer Pernilla och Anders hem med Tjuggo, Pernillas hund. Ska bli skoj. Så jag får nog se till att dygna idag så man kommer upp i tid på torsdag och kan fika med Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0