Assasin

3 Veckor sedan jag skrev sist.
Men ärligt jag har inte haft tid eller något att skriva om.
Tror inte någon mer än jag är intresserad av att jag kör vält eller att jag jobbar i lera om dagarna haha.

Men nu har jag semester tills den 18:de tror jag då skolan börjar igen haha äntligen ska jag få börja trean det skulle jag gjort för typ två år sedan väll? Men men tar den tid jag behöver.

Idag har jag mått grymmt dåligt så jag vaknade en timme eller två vid ett tiden kanske kollade på Micke när han spelade, Micke fick fixa VHS´en och så skruvade vi upp en stång i köket en sådan man har slevar osv.
Sen somnade jag och vaknade typ halv tio av att Alex var här och att det var fjortisar utan för.

Så jag gick och sa hej sedan diskade jag och baka socker kaka med björnbär som blev en hit. Nu spelar grabbarna skiten ur grannarna och funderar på vart de kan hämta mer öl nu. haha


Inte mycket mer att säga ska försöka få micke att ringa om vår katt imorgon se när vi kan hämta henne.
Förresten fick Micke välja namn och han verkar vara spel bög för han valde namnet Assasin Creed eller vad spelet heter haha men jag gick med på det. Det var det eller humbug, fungus. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0