Assasin är hemma

Nu är liltjejen hemma.
Vi hämtade henne igår och oj vad söt hon är. Mysig och busig i perfekt kombination.

Förutom att hon försöker döda soffan så går allt bra.
I natt bajsa hon inne men vaddå? Hon är inte van allt är nytt och vi har tak på "toaletten".

Just nu sover hon i mitt knä efter en tillrättavisning om soffan.
Hon bitts som sören men rivs inte alls. Hon lixom biter tag och suger ett tag så hektiskt att det gör ont, sedan när hon fått det rätt somnar hon. 
Antar att hon tycker det är mysigt. Igår natt jamade hon en stund eftersom att hon inte får vara i sovrummet alls.
Och inte i vardagsrummet än. Så det blev leksaker och mys iglon i hallen, köket och badrummet. Men tror hon saknade sin mamma lite. Men jag gick ut efter en stund och tog henne i famnen och klappade på henne och mös sedan la jag henne i igloon sedan var det tyst. Hon somnade väll.

Idag när jag skulle duscha stängde jag dörren men då jamade hon som fan så då fick dörren vara öppen då tittade hon och ville gärna ner i badkaret. Testade sätta ner henne och hade bara kranen i gång men då ville hon inte vara med hon klättrade snabbt som fan upp i huvudet på mig så jag har klo spår från armarna upp till ansiktet haha.

Hon e underbar min lilla tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0