300410

Tjo hej, idag blev en riktigt kort arbets dag, gick upp 05.25 lite sent ajabaja steffi.
Men hann med skjutsen i form av tjhifen ( läs: chefen ) Johan, drog ratten mot Uppsala och Gottsunda,
in på gottsunda byggarnas kontor och där var sten dött, inte en käft. Men de kom tio min efter.
Pratade lite sen ut och jobba, iof jag och Johan tittade på och satte upp ett cykelställ annars glodde vi.
Jo har blivit av med min Rottis skräck. Maskinisten hade med sin Rottis Görsta och han var så go, vi busade mycket. Skönt med jobb då man kan gosa med hundar :)
Åkte en runda till swedol köpte knivar, handskar, frallor och lite annat smått och gått. Käkade frukost 9.00 sen jobbade vi en sväng till men vi tog bilen hem 10.30 för då skulle Chefen till skomakar britt med hästen.
Nu sitter jag här och funderar på att bli rik. Men hur fan då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0