290410

Dagen började bra, vaknade av andra larmet 05.05. Gick upp klädde mig och gick ut,
i bilen insåg jag att jag fått sms och läst på morgonen att jag blivit faster =) till en liten söt pojke.
Är så glad, ett nytt liv ett litet nytt liv mysigt =)
Iaf somnade sedan i bilen vaknade på bygget.
In i kojjan snacka skit sen ut och jobba, fick jobba själv idag med ja jag hade ju maskinen till hjälp, så kul att få det "ansvaret" och dessutom egen maskinist ;)
Satte brunnar la rör, bla bla som vanligt.. Sedan var det frukost, där diskuterade vi dagen, hade inte fått allt vi behövde så vad skulle vi göra. Jo vi hjälpte folket med skyliftar. Sånt som inte var alls prio gjorde vi för att de skulle kunna jobba imorgon.
Imorgon är jag ledig från tvätteriet (Arlanda, tvätteriet = det vi bygger) men ska tydligen till Gottsunda och jobba. Lugnt för min del tycker det är kul!
P&K

Kommentarer
Postat av: mamma

kul tjejen min, tänk att du har egen maskinist ;)

2010-05-02 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0