240410

Gahahahah, lite onykter sitter med datorn i knäet och känner inte av ondskan i mitt knä.
Kanske inte alla som vet men hoppat på kryckor några dagar nu sedan mitt knä börjat fucka sig.
Har iaf börjat trottsa det och försöka stödja/gå på benet. Jobbigt och gör ont som fan men det MÅSTE bli bra.
Börjar praktisera på Måndag Gaaah nervös haha
Pappa tipsade mig om knä skydd med skenor så det införskaffade jag mig idag. DYR som fan 619 spänn men skit skönt, benet fick tryck och jag kunde gå utan kryckor halle lujah !

Ja praktik på måndag upp kavrt i fem alltså 04.45 varje dag nu fram över så kalla mig LAT? HA jag ska fan visa er. hihi jag är bäst, men ena kryckan får nog följa med på måndag tsm med knä skydd och mina snygga varsel kläder. NEj kissa och hämta mannen sen sova. JA vart fan är min man?

Whisky där nere det säger allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0