120410

Jag har inga vänner, det är helt sant.
Har aldrig någonsin kännt mig så ensam som jag gör nu förtiden!
Visst har jag vänner: I skåne eller vänner genom micke. Inga egna vänner!
Jag umgås aldrig själv med någon, kan inte åka till någon och bara snacka skit en dag, jag delar inte samma intresse med någon.

Känner mig helt tom. Ensam, ensamast i världen. Jag har Micke och hans vänner det vet jag men vart är mina vänner? Sånna jag har skapat själv?

Igår satt vi hos min kusin och hans sambo, Jag har alltid kul där iaf i vanliga fall. Men Igår åke grabbarna cross och Tjejerna kollade dans film och sedan tränade hundar. Okej dans film men nej inte hundar. De är söta men inte mitt intresse.
När jag satt där det var då allt slog mig, att jag var ensam och inte har någon att dela saker med.

Jag bröt ihop totalt igår, kännde mig så fruktansvärt ensam, övergiven och misslyckad. Jag vill bara ha vänner igen, som jag hade i Skåne!

Tacka gud för Micke, han tröstade mig så igår. Han är mitt allt och min bästa vän, men jag behöver andra vänner också. Någon att ha kul med och hitta på andra saker med. Någon att prata med när saker krisar sig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej mitt hjärta! tack för mysiga snacke kvällar när du var hemma... Jag tror att du kommer få vänner så snart du får ett typ sommar jobb eller helg- kvälls jobb, jag förstår vad du menar men tyvärr tar det tid att hitta nya vänner som man känner sig hemma i. ja det är tur för dig att micke finns och förstår hur du känner....

Älskar dig....

2010-04-12 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0