271109

Dålig uppdatering på mig. Och dålig på att svara på mejl, kommentarer osv.
Mycket i skolan har det varit, myst med Mr.M & osv.

Men nu är jag sjuk:/ Än så länge växer ingen knorr i baken men vem vet. Febern kom helt plötsligt i går. Och huvudet bultade, öronen gör ont (öroninflamation har jag haft ett par gånger tidigare), halsen är svullen och svälja är en historia i sig. Även kroppen kreverar. Eller ja, jag kreverar allt gör ont allt värker.

Usch känner att detta inlägget inte var positivt, men jag blir som ett litet barn & vill ha mamma hos mig när jag är sjuk. Nu bor ju hon över 60 mil bort så det går ju inte. Och älsklingen måste kunna jobba så han ser man inte heller när jag är sjuk..

En positiv sak är att pengarna rulla in idag betyder betala räkningar :( Sen jävlar ska det bli julklappar & födelsedags presenter. Blir det något över av alla miljoner man får höhö ska jag unna mig själv något nytt.

Igår var det också Marykay party i stan, åkte dit med brors sambo, titta lite hade 600 något inestånde efter som jag lagt in månadsbetalning men glömt ta bort det haha. Så det blev ett ögon set för mörka ringar och trötta ögon, perfekt nu i vinter och även för mig som alltid är mörk, inget smink i världen lyckas ta bort det. Så Marykay har alltid fått plus innan nu ska vi se med det hära kanske är det mirakler som de utför.. HAHA

Nej MR. M kommer iaf och lämnar godis, chips, läsk & snus åt mig snart. Sen blir det dator, sova & film hela dagen, kanske ska försöka äta något. Ta tempen & en panodil iaf?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0