201109- igen

Ska köpa mig en ny blogg design har jag bestämmt mig för. Har mejlat en vars tidigare designer var snygga,
Men jag är en krävande dam så det kanske går åt helvete haha.

Satt precis med Laptopen & stationära. Internetet fungerar inte till laptopen och tyvärr så får jag ju då springa in och ut med laptopen för att bilder osv, ska in på den stationära bla bla ni förstår?
Ser skummt med laptopen i knäet och stationära på bordet. Ändring får nog köpa mig ett mobilt bredband. Har bara inte ork att springa i affärer.
Internet shopping det är grejer. Latmask som jag är rör jag mig aldrig i onödan HAHA

Ja fredag idag ingen aning om vad som händer.  Mr. M var på systemet innan så det vankas nog dricka gott med sällskap idag hihi.

Fick precis ett erbjudande på min andra laptop som är till salu " hej skulle du vilja byta datorn mot en sonyericsson bla bla" Hmm, ska tänka på saken. Men vete fan det var någon ny sonyericsson men jag vill ha en iphone.. Byt mobil erbjudande så kan jag gärna byta :)

http://www.elitefashion.se/gogo-klader-c-135.html?osCsid=1302e5e39220e940f143af78a8e406b4  tror jag ska köpa mig : paris set skulle varit sexigt va? hmm nej tack. Inte dåna dära go-go kläder på min kropp. Någon annan som gillar sådana saker?


Iuvenis et magnificus miles sum fidem mihi habens vitam persequor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0