011209

En djungel.. En riktig djungel.. Jävla lägenheter.. Finns knappt några i Uppsala trakten hittade tre helt plötsligt var de borta... FAAAAN! Har iaf intresse anmält mig på en tvåa men ligger på kö plats 446 av 447. Man lär ju inte ha tur.. Det har jag aldrig..

Eller jo med Mr.M, är glad, lycklig, stolt allt över att han honom & över honom.. Han gör mig så jävla glad och lycklig. Han står hela tiden där bredvid mig torkar tårarna när jag är ledsen, lyssnar när jag är arg & bara är allmänt bäst. Hjälper mig i lägenhets djungeln osv. Älskar honom finns nog inga bättre ord än, att jag älskar honom, vill alltid vara med honom och att jag alltid kommer älska honom oavsett vad. Han har förädrat mig från de dåliga till det bra! Stor kärlek och hoppas alla en dag får någon som honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0