Mitt 2009

Januari :
Anton hade varit borta i 2 år.
Fick ett besked som förändrade allt.
Novella döptes & jag träffade Bror med familj
Köpte ny mobil med abonomang för jag var arg på mamma en dag:/
Annars var det nog som vanligt, sjukskriven & mådde dåligt.
Mös massa med Novella.
Festade osv.

Februari:
Var på sjukhuset och förändrade hela mitt liv. <3
Mats hade varit borta 1 år.
Åkte till Hven hade en mysig helg med kollo barnen & ledarna.
Blev tvungen att panik flytta till Uppsala & min faster, mådde fruktansvärt dåligt.
Innan flytten umgicks jag med Sandrus & gänget festade osv.

Mars:
Kom in lite i att bo på landet, umgicks med kusin & hans sambo.
Peter hade varit borta i 2år.
Träffade nytt folk
Ena kusinen fick en dotter.
Lärde känna Faster och hennes man, lärde känna kusinerna & min bror och deras familjer.
Sökte jobb i Uppsala.
Träffade farfar.
Åkte fyrhjuling & var i Eskilstuna.
Mådde fortfarande dåligt men försökte göra det bästa av allt.
Träffade Mr.M förförsta gången.
Morfar hade varit borta i 8år.

April:
Umgicks med Kusin & sambo, festade.
Åkte till Skåne, festade umgicks med familj & vänner. Mös med Novella.
Festade hos min brorssyster ( Min "halv syster" ) Marielle & hennes pojkvänn.
Försökte åka cross HAHA
Såg en orm förförsta gången i det vilda trodde jag skulle dö.
Var med Kusins sambo i stan på forsränning sedan firade vi valborg hos kusin & sambos kompisar i rasbo.
Blev Intresserad av Mr.M =)

Maj:
Umgick mest med Kusin & sambo som vanligt. Festade osv.
Sov i samma säng som Mr.M haha men det var en rolig historia och kväll.
Fick köra Mr.M´s bil förstagången backa var jag bäst på.
Kusins dotter döps.
Kysste Mr M förförsta gången <3

Juni:
Åkte ner till Skåne & systers student, festade & umgick med vänner & familj.
Umgick mest med Kusin & sambo & Mr.M.
Festade i knutby parken.
Var i Ockelbo med Kusins sambo & hennes syster & kompis.

Juli:
Åkte ner till Skåne med kusin & samo & Mr.M, festade hälsade på släkt oh mös.
Mr.M och jag hade riktigt MYS =)
umgicks mest med Mr.M & kusin & sambo som innan. Festade osv.
Mosters Prins Noel föddes

Augusti:
Mös som vanligt med Mr.M.
Umgick med kusin & sambo. Festade osv.
Tatuerade mig igen.
Mamma & lillebror hälsade på.
Började skolan igen..
Jag och Mr.M Blev tsm på riktigt =)

September:
Skola,
Mös med Mr.M umgicks med kusin & sambo.
Festade osv.

Oktober:
Skola, mös med Mr.M umgick med kusin & sambo.
Festade osv.

November:
Dop för Noel, träffa släkt. Tatuerade mig igen.
Mös med Mr.M
Umgicks med kusin & sambo.
Flyttade ifrån faster.
Började på nya mediciner, skolan gick lite dåligt.

December:
Skola.
Julbord med M´s jobb.
Mr.M fyllde 24 år.
Mös med Mr.M
Fick ett boende på elevhem.
Julafton firades i Bälinge med bror & sambos släkt. Och sedan Mr.M´s familj <3
Blev 19 =)
Lever nykter haha.

Ett fruktansvärt år i början. Tungt och jobbigt var nere i min värsta period ett tag.
Leon<3 Jag drömmer om dig väldigt ofta! 
Men sedan helt underbart. Jag har mött min stora kärlek. Och njuter av varje stund med honom. Jag älskar honom oerhört & jag hoppas på att vi ska leve tsm för alltid <3


Kommentarer
Postat av: mamma

ojoj vad du har skrivit om ditt år, ja det har inte varit ett lätt år verken för dig eller mig, men som sagt så vet ju både du och jag att detta var en lösning som tack och lov har gått jätte bra och att du nu träffat din stora kärlek och äntligen fått lite ro i själen. Att bli seed, hörd och älskad av en man är en helt annan kärlek än den en förälder kan ge sina barn, ja kärleken är underbar. Älskar dig Steffi.

2009-12-31 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0