311209

Kan verkligen inte sova. Somnade någon timme med älskling och vaknade när hans klocka ringde..
Tror även att det finns råttor på vinden iaf något är det som kryper & låter. Usch.
Har kollat lejonkungen 3 och scrubs & spelat spel imget är kul...
Ska ringa till Akkis nu också har ju fått reda på att min farfar är där måste få reda på vad som hänt & vart han är och om han är kvar ska jag hälsa på honom. Min söta farfar.

Här kommer en lista eftersom jag har tråkigare än tråkigast.. Hoppas älskling slutar tidigare höhö skulle vara kryss i taket då om det skulle hända.

Du är kär nu - Väldigt kär. Kärast i världen <3
Du har sårat nån så de börjat gråta - Det har jag nog..
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Aa absolut..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej inte ännu.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja det har jag
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Det har jag också
Jag har smygit ut utan lov - Japps
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Jaaa
Jag har en hemlighet som ingen vet - Tror inte det
Jag har fuskat i ett spel - Haha aa
Jag har struntat i ett prov - Nää aldrig? jo klart.

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Jupps
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Neee
Jag kan svälja piller - Ja det kan jag
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja tar dem nu..
Jag har anorexi och/eller bulimi - Haha nej verkligen inte
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Inte utan att ha behövt det, sover man behöver man det.
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Aa ett antal gånger

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Nej, men jag tycker väldigt illa om det även om de är ett fint sätt att säga hejdå.
Jag har sett någon dö - Bara i filmer
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Jaa
Någon nära till mig har begått självmord - Jaa

ERFARENHETER


Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha jaa
Jag har sett en fallande stjärna - Jaa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Jupps
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - haha aa
Har sparkat en kille mellan benen - Japp
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - ALDRIG
Har lekt sanning eller konsekvens - Ohja
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej det har jag verkligen inte mjölk är räligt
Jag har medverkat i en teater -  Aa haha!
Du har fångat en snöflinga med tungan - Aarå
Jag har suttit på ett tak på natten - Aa :)
Jag har aprillat någon - Jadå
Jag har åkt taxi - Ett antal ggr
Jag har ätit sushi - Aaa gott
Jag har åkt snowboard - Nepp

Kommentarer
Postat av: mamma

Många roliga kommentarer, det mesta visste jag redan.

PUSSSSSSSSSSSSS

2009-12-31 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0