271209

ojoj, shame on me, så länge sedan. Ärligt, jag har inte orkat ägna mig åt datorn alls.

Iaf jag har hunnit bli 19 =) wohow, hade en underbar julafton & födelsedag. Hälsade på släkt och Älsklings familj.
Var lugnt och skönt. Fick massa fin fina paketer. Tex, En spikmatta av älskling som jag legat på varje kväll, skit skönt!

Fick även ett fondue set. (stavas?) Så ikväll blir det chocklad fondue. =) Mysigt, har köpt massor med frukt så det här ska bli mega bra!

Nu ska jag åter gå till det vanliga livet och bara njuta av min och älsklings lediga dag tsm. Sista dagen idag :/

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt med spikmatta, jag fick en av Jonathan. man känner riktigt hur alla spänningar försvinner när man har legat på den ett tag, hoppas du också känner så.

Kram

2009-12-31 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0