171209 <3

Ofta skriver jag om hur mycket jag älskar "M". Fast ibland så vet jag inte om orden räcker till. Eller om man kan skriva hur jag känner.
Den 17 (alltså igår) hade vi varit tsm i 4 månader. Bara kan jag tycka? Känns längre, men samtidigt känns det som igår. Han är allt jag vill ha & den ända jag vill leva med så känns det. Jag har ALDRIG kännt så här för någon. Jag hoppas på ett öångt & lyckligt liv tillsammans med honom. Är så stolt efter allt som hänt, han har stått vid min sida även när jag bara avvisade. Äkta kärlek till Min älskling han har tagit mitt hjärta.

Lonestar - amazed
http://www.youtube.com/watch?v=kJyJwbAa1i8

Hoppas min älskling läser detta & lyssnar. M Du är allt för mig! Och nu när du ligger bredvid mig och sover, så vill jag att du ska veta, ibland gråter jag av lycka. Du kom när jag behövde det som mest & jag ska aldrig släppa taget om dig. Du är mitt allt, du är den jag verkligen älskar, jag behöver dig för alltid.


<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att läsa att du funnit din prins i livet, jag hoppas av hela mitt hjärta att ni ska fortsätta älska varandra så som ni gör. känns lite i mitt hjärta att du och syrrorna blivit så ( stora ) så att ni klarar er själv och att ni alla tre får uppleva kärlek och tillit till en annan människa än bara mamma. Jag tror och hoppas att allt kommer att gå bra för dig här i livet. Älskar dig kram.

2009-12-18 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0