151209

Usch och fy vad jag är dålig, dålig på att skriva här.. Men varit mycket med skola, nya mediciner, flytt bla bla..

I Fredags var jag på möte hela långa dagen, Skolan, socialen & gav kontraktet åkte dit för jag hade lite problem med vissa saker som man skulle skriva på. Men nu är det fixat.

Helgen, Fredag fick jag skjuts hem med Kusin M, Satt hos han och hans sambo och kollade när grabbarna spelade tv spel och drack. Efter som jag inte får dricka med mina mediciner så är jag ju så road av att kolla på andra fulla? Nej, Men iaf det var trevligt, i lördes fyllde älskling 24! Så det firades med lite kakor, paket & dricka. Även hämt-mat haha..
Söndes låg vi bara i sängen, mös & kolla film.

Ja och idag, så har jag fått Nycklarna & flyttat lite saker dit. Men pga snön, så sover jag hos älskling inatt. Så vi kan mysa som bara vi kan =)

Fick precis älsklings löne timmar för tre år sedan, asså hur mycket han jobbade då. Hittade ganska många ÖVERtimmar, tex 19 timmar. Hoppsan, får man köra så länge darling? NEJ. haha nu fick han lite skäll. Det behöver männen ibland.. Jag älskar han mest och det vet han är bara rädd om honom därför vill jag inte att han ska köra för mycket, vill ju ha hem honom igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0