081209

Jag har inhandlat lite nytt inför flytten, inget märkvärdigt, lakan, påslakan, örngott, handukar, galgar & ett datorbord. Vet inte hur mycket mer som behövs men det ser jag på Måndag. Kan ju inte handla saker som inte behövs sen..
Okej lite onödigt var ju datorbordet men har vellat ha ett ganska länge så :P

Gick och drömde om hur saker ska se ut senare när man får bestämma ALLT! Och gud vad dyrt det kommer bli haha,

Allt, ja förutom galgarna då och ett lakan är i svart, enklast så slipper man tvätta så mycket. Jag menar kul att tvätta tre saker av en färg? Iof vet jag att man kan ha mörka färger i ett och ljusa i ett, men lakan osv vill inte jag tvätta med käder. Så det så!

Nu är det slut handlat till jul. Hmm, tänkte redan på andra saker man kan behöva HAHA. Blir nog en dyr månad både flytt och jul..

Kommentarer
Postat av: mamma

vad härligt att handla lite nytt till sig själv. hoppas du och micke kan ta en tur till skåneland så har vi lite saker till söm kan vara bra att ha... pusssss

2009-12-12 @ 22:59:28
Postat av: Jessica

miss you steffi :)

2009-12-15 @ 20:48:12
URL: http://jessicaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0