071209

Ibland lönar det sig inte att bli ledsen. Men ibland gör det.

Idag trodde jag allt var slut. Usch, fick samtal av soc att de enbart skulle bevilja vandrarhem.. Hur sjukt är inte det vandrar hem? De skulle sätta mig på ett vandrar hem.. Hmm, iaf skolasköterskan ringde mig och jag gick dit.. Vi pratade förklarade läget och hon ringde elevhemet jag ansökt till inget svar men hon lämnade mitt nummer.

För ca en timme sedan ringde det en man och sa att jag har fått ett rum där. ingen aning om det blir bra eller inte men nu har jag någonstanns att ha mina saker på medans jag letar efter annat.
Så lite glad är jag även om jag inte vill bo på elevhem.

Annars händer inte mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0